dilluns, de desembre 06, 2004

Frases

El món està ple de frases que intenten definir coses (el món, la vida, l'amor, la por...), que son aporpiades per moments puntuals o que defineixen vides. Suposo que tothom ha pensat frases que poden definir moments en ocasions de la vida: amb els amics, en soletat i pensant, estar en un moment i de sobte pensar la frase que el defineix etc etc...
Ultimament a mi m'han arrivat algunes d'aquestes frases, gracioses o no, i fins i tot n'hi han que no defineixen res pero que les he sentides i m'han fet gracia. Frases que m'han pogut definir moments que no podria haver descrit ni amb llibres plens de paraules. Frases que en els moments mes tristos et podrien fer somriure. En definitiva frases, paraules, que poden explicar un moment o tota una vida.
Cito 3 frases:
- No hay anzuelo capaz de poder pescar a una sirena, a ellas solo se las puede pescar con palabras.
- Cada cop el món esta més buit de coses especials per fer.
-... Niño!! haz el favor de comerte la cena que te han perparado el tio ladrón y el tio asesino.

2 Comments:

Blogger Starman said...

Soc jo mateix i em sembla que el texte es de puta mare!! jeje com m'animo a mi mateix!!!

10:48 p. m.  
Anonymous Anònim said...

eres un crac!! ;P
saluts desde valència!

mar!

10:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home