dimarts, de desembre 07, 2004

Un món en venta

Suposo que tothom, com jo, s'ha adonat que en aquest món esta tot en venda, més aviat està venut. Pel que podem anar veient a tot arreu en aquest món qui te diners te tot el que cal per aconseguir coses que no s'haurien de poder comprar ni vendre. Nosaltres estem aqui de passada, el món no es nostre tot i així el venem el millor postor sense pensar en els que encara han de vindre aqui a passar una temporada o en els que ja l'han passada, sense comptar que no som únics. Tot ho venem, aqui només compten els diners i res més.
Estic segur que la Terra, la Natura, qui sigui que ens hagi deixat estar aki ens passarà factura, tot esta en venda i tot te un preu. Haurem de pagar d'alguna manera el que hem fet i potser el que farem en un futur. No som qui per tenir dret a eliminar espècies, demolir muntanyes i fer el que ens doni la gana, som igual que tot i el que fem ens ho tocara pagar a nosaltres que som qui ha fet la destrossa.
Per últim dire que no tot esta en venda, depen de cada un de nosaltres estar-ho o no. Jo no estic en venda i espero que sigui així durant temps.

4 Comments:

Blogger Patrícia said...

Mare meua... uns dies sense fer-vos visiteta i em trobe un cabàs de sorpreses... Xiquet que jo sempre t'he dit que escrivies molt bé... tanta filosofia et xorra pels garrons i això et fa molt especial (a banda de la teua capacitat d'engolir-te Dragons). Res, només que felicitats... i molts, molts, molts endavants!

11:05 a. m.  
Blogger Starman said...

Es trist això de que hi hagi preu per a tot o gairebé tot en aquest món. Que la societat s'aprofiti de la necessitat d'uns per aprofitar-se, tot i així (en la mesura en que sigui possible) no ens hem de posar preu pq sino estam venuts, com a minim en venta.

11:19 p. m.  
Blogger Starman said...

Gràcies pels anims a les dues, moltes gràcies!! Filosofs de la birra al poder jejeje!! Per cert estic una mica desentrenat amb la dragon...
Agrait dels comentaris

11:22 p. m.  
Blogger Starman said...

Sandrine la dragon es unz cervesa, bastant forta per cert.

12:47 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home