dimecres, de març 22, 2006

D'on ets?

Be, una gran pregunta: D'on ets?? Suposo que cada dia aquesta pregunta tindra mes i mes importancia. Preguntarem a algu abans de dir hola d'on es, i quan ho sapiguem reaccionem. Per tant si es d'on som nosaltres perfecte, sino l'odiem. Be Potser odiar, despreciar, mofar-nos, humillar-lo etc etc... suposo que tot aixo depen d'on sigui o d'on siguem nosaltres. La moda o la manera de pensar o el jo que se que, recau en que o ets com jo o malament. Be avui en dia a aixo li diem intolerancia, se li podria anomenar( ojo paraula que m'invento) fronterafobia. Aixi podem definir que el que surti de la meva forntera o el que no pensi com s'ahuria d pensar en les mevs fronteres el fotem a caldo. Aixi de clar!!! Perque a veure.... tots sabem on vivim i que on vivim ve gent d fora, bueno i aixo es com si fos una conquesta. Ara ja nomes faria falta que es compares l'arrivada de pateres a la costa amb l'arrivada a costes americanes d'antics mariners i guerrers espanyols. Tothom te por de les fronteres, tothom de por d'aquell que ve fora de les seves fronteres no se pq, no es vol la globalitzacio?? doncs ale agafa-la!!
Podriem agafat a tota aquesta gent que tanta por te de qui creua la frontera, d'aquell que esta mes enlla de la seva o no defensa la fronteria com s'hauria. Podríem agafar a aquest personal i demanar que indiquessin on es la frontera, on es aquesta linea que em diu aqui estem a casa meva, ara estem a casa el vei. Aqui es on comencen els problemes, quan la gent veu una cosa que realment es imaginaria, pero que vol que hi sigui. Per tant si ets d'un cm mes cap alla seras o no seras amic. Pq mai s'ha pensar en borrar la linea imaginaria? que es perdria?? Suposo que pèrdriem molta intolerancia que s'hauria de fer sortir per algun altre lloc. Pero fins que no es toleri no ens toleraran, fins que no sapiguem preguntar d'on ets sino on vas les coses aniran igual o pitjor. Una llastima, pero aixi es i aixi va tot.