divendres, de març 03, 2006

Viu o Mort

Ets viu o ets mort?? saps si ets viu o ets mort??
Ets mort i no ho saps, no t'adones que el teu passat ja no hi es que tu gairebe ni existeixes. Quan un ja no es un es quan deixa d'existir, qui ets tu o cal preguntar qui es el teu grup. No em saps respondre queina es la teva fita sino la vostra fita, no em saps definir-te si no defineixes al del costat. No penses, tu actues. No observes, simplement segueixes i aixi vas tirant sdense saber quin es el final. Aqui l'importantes arrivar alla on trothom arriva o vol arrivar, alla on t'han dit que has d'anar sigui qui sigui el preu a pagar. Encara que el preu sigui anular l'anima, o pensar que no en tens per caminar juntament amb la gent. Ves alerta, ves amb compte pq si l'amina es desgrada et degrades per dins, et qiuedes com uan persona transparent, no s'et veu a tu nomes es veu a traves de tu, algu sense res que ompli. Ets algu mes, ets algu que no val la pena mirar pq res per mirar hi ha.
Recordes la ultima vegada que vas ser tu mateix, aquell ultim cp que vas actuar per tu mateix i no pels altres. Vas decidir tu que fer i no et van dir el que s'havia d fer, clar o no ho recordes o no saps a que em refereixo....
Ets mort, tu has deixat d'existir, encara ets aki pero ets un fantasma camines ocupes un lloc, pero pel simple fet d'ocpuar un espai no vol dir res de que siguis viu o mort, aquest espai nomes indica que hi ets o que hi has estat res mes.
Pensa si tinc o no tinc rao, i si ja no pots pensar doncs.....