dimecres, de novembre 23, 2005

Per aki estem....

2 Comments:

Blogger estranya said...

Ara em posaré aquí a ser borde... Per què has posat aquesta foto? Perquè és maca?

Aquesta foto la van fer per mesurar la contaminació llumínica que hi ha al món. Com pots observar, a l'hemisferi nord n'hi ha molta més que al sud. Però és un problema bastant preocupant, no només per la gent a qui agradi mirar el cel, sinó pels animals, perquè altera els seus cicles al no haver-hi dia i nit diferenciats. I per moltes altres coses.

Només perquè ho sabessis...

7:53 a. m.  
Blogger Starman said...

Tens tota la rao del que em dius al post.Pero jo no sabia pas que era per les raons que m'has donat.
Em sembla bonica 1er pq no era conscient del problema de la foto i 2on pq puc veure completament i de nit el mon on estic vivint, i potser el que aporta la foto es identificar-se amb la llumeta o no. El que si fa es impressionat, ja que nomes aixi es poden veure aquestes coses.

3:30 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home