dissabte, de febrer 19, 2005

M'importa una Merda

No s'enten o no es vol entendre que per a mi hi han coses que no m'importen mes que una merda, i es que per a tothom les coses no tenen una mateixa perpectiva e importancia. Avui la cosa important ha sigut que jo identifiques qui era el novi de la filla d'un amic del meu pare, per a mi de primerissima importancia es clar!!! M'han i m'han dit tal surt amb el fill de la germana del nebot etc etc.... i jo li he respost amb un: que?? si home aquell que feia no se que etc etc... i per no estirar mes el tema i per no donar a veure encara mes la meva indiferencia he dit que si. Despres em plantejava quina debia ser la importancia que havia de tenir el que jo sapigues qui era i amb qui sortia, que he de donar permis jo a la gent per fer coses?? Potser soc un Deu o alguna cosa semblant i ningu m'ho ha comunicat?? Perquè si no es així no se pas a que treu cap el que jo hagi de conèixer coses que no tenen cap interes rellevant per a mi. Amb això no vull dir que jo sigui un Deu, i tampoc dic que no ho sigui eh!!. A mes estic segur que per a la gent interessada tampoc els deu importar molt si jo se o deixo de saber, per tant la importancia de l'assumpte es poca.
Estic segur que jo dono importancia a coses que als altres també els importen una merda, així que a pendre paciencia, i en aquestes situacions el que hem de fer doncs es dir que si i així potser encara pensaran que tenim interes en certes coses que per a molts de nosaltres no tenen minim interes.
Per acabar diria que la vida de cada un la gent no l'ha d'estirar fins al punt que tothom la conegui, potser el millor seria que els detalls de cada una de les nostres vides arribessin fins on nosaltres volem. Però això no passara mai pq hi ha gent que sino s'aburriria molt.

2 Comments:

Blogger Patrícia said...

Per cert, xiquet... una pregunteta... qui era la xicona en qüestió? no és que m'interesse gaire... però potser la teua omnipresència, omnipotència i saber fer diplomàticament m'ho podria aclarir...

;)

Smuackissssss!

1:36 a. m.  
Blogger Starman said...

La xiqueta es la filla d'un amic del meu pare, podriem dir algu que em queda lluny en el meu cercle vital.

2:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home