diumenge, de febrer 20, 2005

Perdre el Temps

Com sempre jo buscant les coses complicades a les coses senzilles, és ben dit intento anar a algun lloc pero sovint agafo el cami mes llarg i pedregós i a vegades no es el millor camí. Dic això pq una cosa tan senzilla com podria ser perdre el temps no es així, pq la pregunta es: com es perd el temps?? Si algú ho sap que m'ho digui i convido a copes mentres m'ho expliqueu, ara bé si no quedo convençut nirem a mitjes ok!
Al que vaig perdre el temps, que vol dir això? A cas es pot dir que he perdut el temps.... si l'he perdut potser esta al tren i m'el vaig deixar l'altre dia quan vaig anar a Barcelona, o potser el temps m'el vaig deixar a les butxaques dels pantalons que ara son a la rentadora!!! Això últim seria un desatre com el mulli el temps potser es fa malbé i seria una pena. El temps no es com un mòvil que t'el pots deixar al bar o on sigui. Si una cosa la perds sempre intentes recuperar, però en el cas del temps només passa, no es perd ni res de res, passa i mentres passa sense que t'adonis l'aprofites per adquirir vida o coneixements, o per veure coses o per al que sigui, nomes dir que mentres respirem el temps passa i d'alguna manera s'aprofita. No se pas de quina però s'ha d'aprofitar perquè si algo te el temps es que cada instant deixa algo en nosaltres mateixos, i per tant encara que no ens adonem ho aprofitem.
Puc dir que potser haver pensat això potser he passat el temps d'una manera absurda, però no ho crec pas així estic acompanyat de bona música que no deixa que el meu temps passi sense mes.

1 Comments:

Blogger Starman said...

No deixes enrere coses dolces i amargues, adquireixes experiencia gàcies a elles.

11:02 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home