dimarts, d’abril 05, 2005

Com una flor, una rosa per exemple de color vermell intens. M'agraden les roses i avui m'he imaginat que jo era una mes. Com tantes n'hi poden haver al món, com tantes ens podem trobar de cami a casa o ves a saber on. Una flor amb la seva bellesa delicada, tocada per la rosada i gronxada pel vent. Sentint la frescor de l'aigua, i escampant la seva olor fins alla on mes lluny es pugui arribar. Estar alla, cuidar amb les meves punxes que ningu em vulgui fer mal. Voler estar alli agafat a la planta com una rosa mes, que no s'em talli que s'em deixi viure i que s'em respecti. Si s'em vol acariciar endavant, per això estan les coses boniques per acariciar-les. Si em volen olorar endavant, les olors bones sempre s'agraeixin i refresquen. Tantes coses podria compartir amb el món nomes estant alli, s'em pot pintar, observar, escoltar, tocar, olorar, s'em pot veure estar alla amb la mes absoluta calma però alla. Fes el que vulguis amb mi pero respecta'm, no em tallis, em mataries i vull viure, pq qui vol una flor morta?Ningú, ja no fan goig. No et queixis si et punxes al tocxar-me, segur que no m'has tocat amb fragilitat i només m'he defensat, perquè qui no vol defensar la seva llibertat?
Només deixeu-me viure i deixeu-me morir, si això feu per mi intentare lluir al màxim el meu esplendor com a flor, intentare que el meu perfum imprengi cada cop que passeu per davant meu i mirare de donar al món, tot i sent poca cosa, alguna cosa bonica de mi. Però una cosa si demano, en el moment que hagi mort tracteu-me amb respecte, no m'arranqueu no em maltracteu perquè sino per por ja no sortira cap altra rosa. Nomes talleu-me perquè alguna altra rosa bonica pugui ocupar el meu lloc i miri de lluir per a vosaltres.