dijous, d’abril 14, 2005

Gotes de silenci

Cansat de tantes coses que m'envolten, fart del dia que esta a punt d'acabar. Només llevar-me ja escolto el despertador, tinc la radio posada i m'agrada quan em desperto amb una bona cançó però em desperta. Ara ja es tard, ha passat un dia, mes ben dit he passat un dia, un dia més. També depèn de com es miri, he passat un dia més o que em queda un dia menys, això ho deixo escollir a opinió de cada un. Com tothom a certes hores del dia estic fart de les coses que cada dia he de fer i que demà em tocarà repetir de nou, i que potser passat demà també hauré de fer. Per això arribo a casa, i no busco res mes que algo que em doni pau. Busco la tranquil·litat de la llar tal i com es pot trobar en algunes pelis americanes, tot i sabent que el que surt en aquelles pelis sovint es irreal. Jo només necessito posar aigüeta a bullir, seguidament poso algun tipus de musica o alguna peli que m'agradi i m'evadeixi del mon on cada dia em toca viure. Així que mentre busco si posar musica o peli, i quina musica o quina peli l'aigua va bullint. Miro i busco i dic aquest!! Escullo un te per posar a l'aigua, i al final ja esta fet. Ara només falta un ingredient, l'ingredient que donarà el màxim sabor, que em farà gaudir del te i la musica i el moment de calma i de pau.... unes gotes de silenci.

2 Comments:

Blogger Patrícia said...

Entenc el que dius... i, la veritat, és que a tot això jo li dic felicitat.

1:04 a. m.  
Blogger Starman said...

Se li pot dir de moltes manares, a vegades la felicitat no es mes que uns moments de relax per a un mateix.

8:16 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home