dimarts, de maig 31, 2005

Ser Aire

Ara metix vull ser aire, vull ser algo que gaudeixi de maxima llibertat. Vull ser algo que nomes es preocupi d'acariciar a algu mentres aquest algu sense adonar-se tb m'acarica. Ara mateix voldria ser aquest aire que nomes pel fet de ser aire va i ve sense importar ni on ni com. Portaria olors, espero que bones, olor a un bosc amb la rosada, i nomes faria que voltar i voltar. No m'hauria de preocupar per res.
Tntes coses tinc ara a la meva vida pero aquestes tantes coses nomes son buits que ocupen un espai que per a mi es vital, tanta buidor em deixa nomes un lloc on res hi ha. Per aixo voldria ser aire, aire que ompli els buits que hi ha en el mon sense que la gent s'adoni d'aixo.
Ara metxi voldria tenir algun dels meus buits plens, encara que nomes fos d'aire. Aixi sabria que com a minim hi ha algo que dona tombs pel voltant on estic jo. I aixi sabria que no soc jo qui no para de donar tombs sense trobar res.
Ara nomes voldria ser allo que per a mi fos algo mes que un buit.