dimarts, d’abril 26, 2005

Detergents

Desde fa un temps tinc por a sortir al carrer, i tota la culpa la te la televisió. Miro poc la televisió pero clar hi ha coses que impacten, i clar ara em plantejo moltes coses.
La primera cosa es anar a dinar a un restaurant, estic veient que de sobte et poden arribar 3 senyoretes que t'alegren la vista... i penses caram no pot ser, he lligat!!! Per fi les ties venen a mi, han vist en mi l'home de la seva vida, aquell amor que totes busquen...... Però no! Et diuen mira t'agafo el plat d'espaguetti que tens davant(espaguetti o macarrons que es el que hi ha al menu del dia dels restaurants i es barat), i el tiren a sobre les estovalles, i fan el mateix amb el vinatxo i tot el teu menu del dia de 6€ que t'havies de menjar. I comencen.... mira com taco la taula mira i agafo el TEU menu i el tiro per terra pero cap problema, pq agafo les estovalles i te les rento i tothom content!!! I llavors les xiquetes gràcies gràcies et donen les estovalles netes( si es que ho estan) i marxen. Llavors es quan suposo que tenim el marro, quan ve l'amo del retaurant i et fot la bronca per l'espectacle patetic, pq li has deixat el terra brut de menjar ja que les xiquetes nomes netejen les estovalles pero el terra res de res. Aixi que et quedes sense xiquetes, amb gana, tot brut, havent de pagar un menu que no has menjat, amb un amo de restaurant cabrejat i a mes tu amb cara de tonto havent vist com unes ties et feien el numeret i tu alla sense saber com respondre. Però jo he trobat la sol·lució, un tant patetica però es l'unic que se m'ha acudit, el que s'ha de fer es dir:
" Jo tb soc actor, gàcies per la seva paciencia!" i així com a minim marxar del restaurant amb una mica de dignitat que es el que encara ens pot quedar.