diumenge, de juny 19, 2005

Un bonic dia

Un bonic dia no neix sino que es fa!!! Be no se si neix o es fa, la qüestio es que un bonic dia es digne d'alegria, i si a aquest bonic dia si segueixen altres dies bonics doncs ja deu ser per donar salts d'alegria.
El bonic dia es fa, ja sigui despertar-te sonant a la radio aquella canço que t'agrada tantissima, o despertar-te segons abans de que el despertador soni. A partir d'aqui podec contijuar mirant-me al mirall, i oh!! avui m'he llevat i faig bona cara, em dutxo i em sento millor. I potser gracies a la canço porto un ritme al cos que espero que no m'abandoni en tot el dia, ritme ritme..... I l'esmorzar es del meu gust i a la televisió no donen noticies tristes sino que diuen coses dignes d'esperança. I Puc pensar que potser el món no va tan malament, que potser tot el dolent es pot convertir en bo. Be nomes saber que encara queden coses bones dona ganes de seguir endavant, que el dolent no tapi les coses bones que el món ens dona. Així que queda esperança per un mon feliç o ningu senyali a ningu i potser no hi hagi fam. Potser no passarà mai, pero jo surto de casa deitjant que si que trant de bo aixo passi aviat.
I ja soc fora de casa, i mentre camino nomes sento sorolls que m'agraden, olors que m'embriaguen i tot de color, verds, marrons vermells, tot es color i com m'agrada. Pq avui es un dia que ha començat be i ha d'acabar be com air i com dema i espero que per molt mes. Veure el verd de la gespa i dels arbres contrastat amb tot el color que hi pugui haver, el blau del cel, el blanc d'uns nuvols, negre d el'asfalt, vermell dels adoquins i ves a saber quina quantitat mes de colors que no he captat. Pq avui el mon esta ple, avui jo ormo mes part del mon que ahir, avui jo soc imprescindible per al món, pq avui brilla per mi o brillo jo per ell o potser els 2 a la vegada.
I agafo el cotxe i sona musica que canto i canto i tinc ganes de fer coses sense parar, tinc ganes de continuar de que tot aixo continui. I arribo al meu desti i just baixo del cotxe em trobo a un conegut amb qui estic content de compartir el dia. I vaig passant el mati i les cose surten be, esperava que sortissin be, pero va millor de l'esperat no demanare mes del que tinc entre mans. Pero vaig fent, i vaig a esmorzar i el tallat esta al meu gust, i la companyia es grata.
I em passo el dia somrient pel bon dia que tinc, i esperant que el meu somriure tb faci somriure a algu i que aquest algu sigui complice en el meu dia. Que també li vagi be, que també s'alegri i les coses li vagin be. Contagiar somriure, contagiar bones vibracions i que aixi vagi passant el dia.
I arribant la nit que estigui satisfet del que he fet i del que m'ha passat, que pugui estar content i que estiguin cntents per mi i jo per ells, que pugui compartir la meva alegria, la meva felicitat que posi color a la vida d'algu i que algu posi color a la meva vida.
Que avui pugui ser un dia que jo cregui que he aprofitat, que he compartit que algo al mon he donat i que ell a mi algo m'ha tornat.
Anar somrient per la vida pot fer que algu altre també somrigui. Que millor?