diumenge, de setembre 04, 2005

Sempre igual

Et trobes a algu o algu queda amb tu......
+Holes que tal??
-Be problemes....
+Que et passa a veure??
- mil i una coses em passa d tot mira etc etc.....
Llargues explicacions sobre problemes i llarga etsona escoltant problemes!!!
+ be has d posar anims has d posar ganes i afrontar el problema
- ja pero els meus prblemes sempre son tan grossos
+ saps que pots comptar amb la gent del voltant
+ saps jo tb tinc un petit problema....
- be molt be, espero que el sol·lucionis jo he de marxar.
- ja m'explicaras un altre dia el teu problema
-apa adeu
+ adeu.....
Sempre passa igual, s'escolta i s' intenta recolzar despres adeu. Qui es recorda despres d'aquell que esta alli...... ningu.

3 Comments:

Blogger estranya said...

Doncs ja saps, a explicar primer tu els teus problemes :-)

No ho sé, crec que tots som bastant egoistes en aquest sentit i tots creiem que els nostres problemes són més importants que els de la resta del món.

Recordo fa un temps que vaig escriure un post sobre un examen que vaig suspendre. En fi, una cosa per oblidar. I més perquè he tornat a fer l'examen, el vaig aprovar, i no em van ni examinar: em van aprovar sense fer-me cap pregunta. En fi, vergonyós. Total, que algú em va posar que jo estava preocupada per un trist examen, mentre hi havia gent i gent que s'havia mort per culpa del tsunami. Molt bé, perfecte, tothom es veu de les seves coses, i a mi aquest retard en obtenir el títol m'ha suposat que em passaré com a mínim un any més cobrant una tercera part del que cobraria per fer la mateixa feina... Doncs mira, per mi era bastant enfadós. A part d'haver de tornar a fer papers, pagar una matrícula caríssima...

En fi, que vaig jo i ja t'estic explicant els meus problemes. Mira, jo no tinc ningú a qui explicar-li els meus problemes personalment, suposo que per això escric un blog, així almenys em desfogo, i tinc gent llunyana en l'espai (bastant llunyans alguns) a qui puc explicar els meus problemes.

I si tens un problema, doncs desfoga't al blog, home! Sempre va bé... tot i que jo m'acostumo a passar bastant. I si vols, doncs també tens el meu correu, per si vols explicar els teus problemes a algú, encara que no sigui cara a cara.

5:48 p. m.  
Blogger Patrícia said...

Aix... ja puc imaginar la situació... però has oblidat una cosa fonamental, els colpets que et fan a l'esquena mentre et diuen: tu ho solucionaràs segur.

Besets

2:01 p. m.  
Blogger Starman said...

Realment els problemes propis ens pensem que son mes importants, tota la rao tens. Pero a vegades nomes volem ser escoltats i els altres no donen ni una mica del seu temps per a un mateix, que s'hi fara. Aixi que continuare dedicant algo del meu temps a la gent, crec que s'ha d fer, i qui vulgui escoltar-me be i quino doncs no se..... espero que aprofiti el temps en coses millors jeje.
Uns cops a l'esquena a vegade signifiquen que ho post fer, a vegades que no els interessa. La cosa es que al final un mateix s'ha de treure les castanyes del foc, el rere fons es el mateix.

10:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home