dimarts, d’agost 02, 2005

La marca

L'home ja de per si es tonto, enpoega 2 vegades en la mateixa pedra encara que l'avisin. Jo com a esser humà que soc, i com sempre dic una mica limitat, he ensopegat. No es pot dir mai que no tornare a ensopegar, pq queden dies per davant i fijo que em tornara a passar. I es curios pq vaig amb compte, pero m'han dit " t encara no tens la marca" i ara ja la tinc. M'he cremat els dits, qui no es crema al braç es a la cama o on sigui, ja se sap es treballa amb coses molt calentes...... Doncs aixo m'he cremat els dits quan ensava que una llauna estava freda i esta acabada de sortir del forn. Es poca cosa pero ja estic marcat, aixo es com els cavalls el senyal que indica d'on ets.
Suposo que si no m'haguessin dit que no estava marcat m'auria cremat igual, pero curiosament m'ho han dit.