divendres, de juliol 22, 2005

L'absurd del meu cervell

Començo dient que la veritat es que el meu cervell no es que sigui una cosa desorbitada, sino tot el contrari. Puc dir que es basa en guardar imatges i escenes absurdes, i quan no les guarda les crea. La veritat es que les meves neurones deuen estar de festa continua, cosa que m'alegro, ja que si jo no puc estar de festa com a minim que siguin elles les que disfrutin. O també podría ser que degut a les meves continues festes les neurones festeres hagin ocupat el lloc de les neurones series i per això a vegades em venen al cap situaciona absurdes. La veritat es que es absurd del tot, però anire explicant.....
Anava l'altre dia pel carrer caminant, era de nit i feia fresca cosa que en l'epoca en que estem jo agraeixo. De sobte em va venir una cosa al cap, i la cosa era que pq en les pel·licules( o on fos) als que no saben escriure els hi diuen: "firmi voste aki amb una X". Be l'absurd de la cosa es que em va venir un dubte!!! Jo vaig pensar i pq sempre s'ha de firmar amb una X pq no amb una rodoneta, o amb un quadrat o ves a saber que. Una X es el que feia tothom es fàcil de falsificar, en canvi si fas una cara graciosa o un ull o mil i una parides més que poden sortir de la ment del que ha de firmar amb una X. I es que també podríem dir..... escolti ha de firmar amb una X pero ja la faré jo, pq així ens estalviem tenir que donar la volta al paper i total la X la farem igual vosté que jo. Es més fiable una petjada dactilar que la X, però tot i així fem la X. Que realmnt una X pot plantejar moltes coses com per exemple: " ho sento tu ets menor d'edat tu no pots firmar amb una X fes una O". Realment tonto, realment absurd pertò em va venir al cap mentre caimnava. Espero que en endavant les meves neurones acabin les seves vacances i comencin a treballar en vistes a pensaments algo millors que aquest.