dilluns, de juny 27, 2005

Avui

Qui dia passa any empeny?? no se pas no se pas....
Pq això pq allò, a cas el món m'esta preparant per alguna cosa o jo nomes estic aki pq em fotin males passades. A cas no tinc dreat a trobar l'alegria o la felicitat? Quina merda, aixi les coses no van bé gens bé.
Trist: Que està en un estat d'ànim que no sent cap goig o alegria, mancat d'alegria.
Decepció: Desengany de qui ha estat decebut.
A penser pel sac tot?? A vegades es tan difícil, tot t'arrossega en una direcció que no es vol pender però que t'arrossega.
No tinc ganes d'escriure més, no tinc ganes de pensar més.
Dema un altre dia, diferent espero. Millor desitjo.

3 Comments:

Blogger Starman said...

Quina passada, quina manera de gaudir!!!
Avui rebosso felicitat....

10:06 p. m.  
Blogger Patrícia said...

Vols una bescollada terapèutica? :)

11:10 a. m.  
Blogger Starman said...

Els dies passen i les coses milloren. Pero tot el que sigui "terapeutic" per a mi sera benvingut :P

11:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home