diumenge, de juliol 03, 2005

La pròxima vegada....

Ha sigut avui, no se l'hora pero avui ha sigut. Jo estava molt lluny, pero hi he pensat, jo no ho he pogut veure pero hi he pensat. No podia fer res mes, no podia ser allí aixi que l'únic que podia fer era aixo, pensar que alli estaven que per uns moments es com si tornessim al passat. Un passat en el que jo encara no tenia conciencia de res.
Avui despres de 24 anys els meus idols, els PINK FLOYD, s'han unit de nou per tocar en el concert benefic del live 8. No he pogut ser a Londres( i no per falta de ganes), no ho he pogut veure tot i que he intentat buscar le simatges per veure als 4 membres d'aquest grup que tant escolto i admiro junts despres de tantissim temps. Poder veure com son ells quan estan junts. Nmes puc esperar que s'ho repensin i dixin de costat rancunies i s'uneixin de nou. ue torni la bna musica que torni la bona musica!!! Gent que escombraria nomes amb un simple rumor la meitat o més del panorama musical actual, i be que farien.
Puc dir que com a minim s'han juntat per una gran causa, ara que s'ajuntin per una altra causa...... els fans que no hem tingut l'oportinutat de disfrutar de tots ells junts en directe poguem gaudir d'aquest plaer!
Nomes puc acabar amb una frase que posa en un cd que tinc de pink floyd: " VIVA LA FLOYD"