divendres, de juliol 29, 2005

Aprenent Coses

A veure que m'ho expliquin!!!! Qui no ha dit mai una mentideta...... jo l'altre dia en vaig dir una. La cosa es que aqui un senyor buscava feina i en va trobar una, cosa importantissima. No es la feina de la meva vida i suposo que tampoc ho serà en endavant, però per una temporada pinta be. La cosa es que em van preguntar tu que tens "estudis...." podries portar una mica de comptabilitat de l'empresa que segur que tu ho has fet. Com es normal jo vaig respondre i tant, però com a persona precabuda vaig dir " tingueu en compte que el que a mi m'han ensenyat a la uni aplicat a la practica es diferent". La cosa es que he de portar uns petits comptes, i l'home que ara els porta m'ensenyara a fer-ho i com fer-ho. Però el meu probema es que mai he fet comptabilitat, i si l'he fet potser estava al bar comptant quant faltava pel 101 de la "buti" o quants cafes em tocava pagar. La cosa es que a marxes forçades amb un amic estic fent clases bàsiques nomes pq no es noti tant de que no en tinc ni idea. El que tinc previst es anar alli dient que m'ensenyin pero tenint una petita base per no enlliscar sempre, sino que gracies a aquesta petita base poder defensar-me el minim pq em vegin aplicat i amb ganes de prosperar, no pas un que no te ni idea del que s'ha de fer. Així que poc a poc vaig aprenent coses, que sempre es important. També he apres que a vegades una mentida no esta de mes, si al darrere tens algo amb que recolzar-la. I es que tal com estan les coses, i jo ho se molt be, no es pot despreciar una treball d'on pots treure experiencia i curriculum, a mes si avui en dia ho fan tot els ordenadors o no??....

2 Comments:

Blogger estranya said...

Felicitats per la feina!

Pel que fa a les "mentides", jo seria incapaç de fer-ho... Però si te'n pots sortir, està bé. Al cap i a la fi, portar la comptabilitat no és tan difícil.

Jo conec el cas d'una noia que va demanar una feina dient que tenia el carnet de conduir (era requisit indispensable per poder accedir a la feina) i encara no havia trepitjat mai una autoescola. Li van donar la feina i la pobre ho va passar malament els primers mesos, fins que va tenir el carnet (i el seu pare més, que li feia de xòfer). I no, no sóc jo, eh!

4:09 p. m.  
Blogger Starman said...

Gracies estranya, ja veus auna mentideta no va mai malament. Pero dicv mentideta no el que va fer la teva amiga, pobre pare.....
No ens podem nerviosos indiria no, el terreny esta controlat jejeje

9:54 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home