dimarts, d’agost 02, 2005

JAJAJAJAJA

Riures i mes riures. I es veu que ultimament nomes es això que nomes la meva presencia fa rirue a la gent. Es bo, un somriure es una nosa que no es paga i si puc fer riure o somriure jo em sento millor amb mi i amb el que m'envolta. Es dona poc i es reb molt, fas bon rollo amb la gent i es un no parar.
A part de tot això avui algu m'ha dit una cosa que realment pot tenir rao o no. No es la 1a persona que m'ho diu i si es aixi casi que puc guanyar-me la vida d'animador, i mai se sap potser aixi em puc fer ric. M'ha dit: " Tens la virtut de que es situacions extremes poder fer riure o poder treure un somriure", i m'he dit això faig jo?? Be passo el dia rient-me de tot i fent riure, somrient i aixi passo l'estona. Reralment si això que m'han dit es veritat crec que es una cosa gran, algo que puc donar als altres. Pq si en un mal moment tinc la virtut( això m'han dit) d'arrencar un somriure que millor que aixo, es com fer sortir el sol d'entre les tenebres.
I si algu vol un somriure aki en regalo un :) Au, alegria!!! :-)